Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

„Radosti dál budou,“ připomíná Bernard místo očekávané reklamy na pivo

/
/
/
670 Zobrazení



Rodinný pivovar Bernard v Humpolci s režisérem Jiřím Mádlem pokračují v neplánované sérii mikrofilmů, které vrací lidem naději v těžké době. V neobvykle dlouhém (90 sec) TV spotu Rodinného pivovaru Bernard se opět neobjeví žádný produkt.

Pivovar dává mediální prostor důležitému poselství: navzdory strachu a bezmoci, navzdory všem špatným zprávám, radost nikam nezmizela. Jen si jí všimnout a pozvat si ji zpátky do života.

Poselství radosti mělo premiéru v sobotu 17. prosince na ČT Sport v poločase utkání o třetí místo na světového šampionátu ve fotbale a opakovalo se i v poločase nedělního finále. Stanice Nova a Prima se k vysílání připojí na Štědrý den a pokračovat budou až do Silvestra, potažmo do konce ledna.

Premiéra na sociálních sítích proběhne v pátek 23. prosince v 18.00.

Minutu a půl dlouhý klip Radosti byly a budou ukazuje, co cítíme, když jsme se svými blízkými. Chce tak připomenout, že ačkoli se mezi lidmi začíná šířit nejistota, o to nejdůležitější ve svém životě nepřišli. „Život je mnohem hezčí, než se nás média denně snaží přesvědčit záplavou negativních zpráv. Není bezstarostný, ale je lepší řešit starosti pozitivně a žít pro hezké okamžiky a pro radost,“ vzkazuje spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.

Letošní klip volně navazuje na dřívější mikrofilm Držme se. „Poselstvím Svět se zbláznil, držme se jsme chtěli lidem zvednout náladu během těžkých covidových uzávěr,“ připomíná Tomáš Lipták, marketingový ředitel pivovaru. „Z tisícovek ohlasů na sítích i z toho, co nám psali a říkali hospodští, jsme jim opravdu dodali naději. A to je pro nás nejdůležitější,“ uzavírá.

  • Facebook
  • Twitter