Landscape festival Jihlava hostí až do konce září. Přinášíme proto přehled toho nejzajímavějšího, na co se můžete v létě zajít podívat. Stále to ale ani zdaleka není vše, co festival nabízí.
Landscape festival proměnil 24 míst v Jihlavě a dalších osm míst v Humpolci, Brtnici a Branišově. Ty nejkontroverznější, tedy Skrze Jana Masaryka a Tři škrty od Ivana Kafky na Masarykově náměstí, již skončily, přesto splnily svůj účel – vytvořili mezi lidmi debatu ohledně přístupu k veřejnému prostoru. Landscape festival ale nepřináší pouze kontroverzi, ostatní instalace na sídlištích, v ulicích či parcích jsou většinou nenápadné, šetrné ke svému okolí a některé dokonce přinášejí do místa i novou hodnotu – děti si je mohou prolézat, dospělí si na nich zase odpočinou. Však posuďte sami! Mapu instalací a další informace najdete také na www.landscape-festival.cz.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.