Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

První marketingovou konferenci na Vysočině hostí Havlíčkův Brod

/
/
/
271 Zobrazení

Markethink Day je první konference o digitálním marketingu a online byznysu na Vysočině. V pátek 13. dubna se během jednoho dne před plátnem v havlíčkobrodském Hubbr Coworkingu vystřídá devět špiček českého marketingu.

Akce nabídne průřez marketingovými tématy, jako jsou značka, sociální média, copywriting, analytika a další. Těšit se můžete na uvolněnou atmosféru a možnost se seznámit jak s účastníky, tak i se speakery, kteří mnohdy na Vysočinu dorazí přednášet vůbec poprvé.

Markethink Day je dalším počinem Hubbr Coworkingu, jediného coworkingového centra na Vysočině. V minulosti aktéři zorganizovali přes 80 volnočasových akcí pro veřejnost. Hosté z celé ČR se na nich věnují obvykle společenským tématům, vzdělávání, podnikání, osobnímu rozvoji, marketingu, zdraví nebo technologiím. Centrum také uspořádalo dva ročníky lokální mini-konference pro místní programátory. Letos v dubnu tak pokládá základní kámen nové tradici, a to konferenci marketingové.

„Na akci vystoupí špičky českého online marketingu, ale naším cílem je vždy hlavně pozitivní lokální dopad, proto část hostů bude i z našeho regionu. K uspořádání celodenní konference nás vedl mimo jiné fakt, že lidi na našich akcích často marketing zajímá, přemýšlí, jak posunout svůj byznys, jak zlepšit svůj e-shop či jak pomoct své firmě k lepší prezentaci.” říká Martin Prokeš, organizátor akcí v Hubbr Coworking.

Následně dodává: „Baví nás zkoušet, co bude fungovat a co ne. Podobnou akcí v našem regionu nikdo ještě nepořádal, tak uvidíme. Pokud to inspiruje alespoň jednoho člověka k vzdělávání lidí ve své komunitě, budeme nadšení. Už teď máme přihlášené účastníky z Vysočiny, ale i z Brna, Prahy či Českých Budějovic. Jsou mezi nimi majitele firem, provozovatele e-shopů, ale i studenti marketingových oborů a středních škol.”

Účastníci se mohou těšit na devět přednášek od lokálních speakerů, ale i od špiček českého marketingu. Například na předního tvůrce značek v ČR Karla Novotného. Ten ve své přednášce odhalí to, jak vám značka může pomoci na Vysočině zaujmout. Jan Prokeš zase principy uvnitř našeho mozku, na které cílí ty nejlepší světové kampaně a reklamy. Za zmínku určitě stojí i expert na zákaznickou péči Mário Roženský, který vysvětlí důležitost zákaznické péče a předá recepty na to, jak ji vylepšit.

Kompletní informace a možnost zakoupit si vstupenku najdete na www.hubbr.cz/MarkethinkDay nebo na Facebooku.

  • Facebook
  • Twitter