
Ani karanténa je nezastaví a díky nim jste neustále online
Kvůli Covid -19 a nařízením vlády je většina firem poskytující služby v současné době uzavřena, pro poskytovatele internetového připojení to ale neplatí. Vzhledem k tomu, že spousta lidí pracují v režimu home office a žáci se účastní on-line výuky, je jediné jejich spojení se světem právě díky internetu, ať už přes mobilní zařízení, počítače nebo internetovou televizi. Zkrátka internet důležitým zdrojem informací v dnešní těžké době. Proto právě poskytovatelé této služby musí být připraveni na všechno.
Mezi takové hrdiny z takzvané druhé linie patří i pracovníci zákaznických center společnosti Tlapnet, s. r. o. A jak to u nich momentálně funguje, nám prozradil v krátkém rozhovoru Josef Kalina, administrativní pracovník ze Světlé nad Sázavou.
V jakém režimu teď funguje vaše firma? Jsou nějaká výrazná omezení?
Aktuálně máme omezený provoz na všech pobočkách, které v ČR máme je pouze výdej zásilek na zavolání. Snažíme se vše řešit online a překonávat těžké období, protože přibylo razantně neplatících zákazníků a naše jednotlivé divize například IT má o hodně méně zakázek na opravy výpočetní techniky a elektroniky.
Jak vypadá váš běžný den v době Covid- 19?
Otevírací pracovní doba je stejná jako před výjimečným stavem. Evidujeme více telefonních hovorů, komunikace přes online chat a Facebook messenger.
Jaké služby pro zákazníky poskytujete a jaké naopak ne?
Specializujeme se především na internet, televizi a také doplňkové služby, jako jsou hlasové služby. S nadsázkou se dá říct, že jsme schopni zajistit všechno, co potřebuje internet. Dále zajišťujeme opravy elektroniky a výpočetní techniky.

Stalo se, že jste už museli někoho odmítnout, protože jste nechtěli riskovat kontakt s nakaženou osobou?
Ne, nestalo, dispečer při domlouvání termínu informuje zákazníka o povinnosti mít roušku či respirátor a že bude podepisovat zdravotní formulář, že není v karanténě. Chráníme sebe a zákazníky za podmínek stanovených zákonem.
Několik poskytovatelů zákazníkům nabídlo různé slevy, nebo bonusy, mají zákazníci něco i u Tlapnetu?
Máme jak balíčkové slevy, tak možnost ušetřit při roční platbě za internet nebo získat bonus za doporučení nového zákazníka do Bonus programu. Zákazníci mají možnost zvolit balíček služeb www.tlapnet.cz/balicky a vybrat si podle ceny a programové nabídky včetně financování set-top-boxu.
Máte pro vaše zákazníky nějakou speciální linku, kam se mohou obrátit s problémem, případně s dotazem o nové připojení?
Máme zákaznickou nonstop podporu na čísle 606 606 035, kde tým operátorů odbavuje všechny telefonní hovory. V případě, že je hovorů mnoho a někdo se nedovolá, tak voláme automaticky zpět. Na této lince mohou lidé řešit objednávky, servis, poptávky pokrytí a jiné požadavky.

A klasická otázka, na co se nejvíce těšíte, až se to všechno vrátí do normálu?
Určitě se těšíme, až budeme moci na zákaznických centrech fungovat bez omezení, tento styl komunikace se zákazníky považujeme za neosobní.
Co byste chtěl říci na závěr?
Rádi bychom Vám všem popřáli mnoho zdraví a aby se Vám všem všechno zlé vyhnulo.
Děkuji za odpovědi a za celý tým www.vysocina-news.cz přeji pevné zdraví.