Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

5 důvodů, proč by měly firmy využívat systém CRM

/
/
/
673 Zobrazení



Firmy a podniky, které využívají systém CRM, dnes lépe přizpůsobují své prodejní úsilí a služby zákazníkům. Proč v dnešní době takový systém potřebujeme a jaké jsou výhody jeho využívání?

CRM systém pomáhá zajistit, aby vaši zákazníci měli pozitivní zkušenosti a vykazovali dlouhodobou spokojenost s vaší společností. Výhody nasazení systému CRM tak zdaleka převyšují náklady na jeho implementaci.

#1 Optimalizace marketingu

Je dobrou zprávou, že digitální svět desetinásobně zvýšil počet kontaktních bodů s potenciálními zákazníky, a usnadnil tak navázání kontaktu s nimi. Smutnou zprávou však je, že bez centralizovaného a automatizovaného marketingu bude dnes pro vaši firmu pravděpodobně velmi obtížné převést potenciální zákazníky na prodej. Díky CRM však nyní mohou marketéři své marketingové úsilí optimalizovat.

#2 Bezpečný úložný prostor

Po případě ztráty dat se běžně stává, že přijdete o potenciální zákazníky, a tato nešťastná událost je pro vaši firmu nákladná. Potřeba vyhnout se takovému neštěstí je pádným důvodem, proč je dnes CRM pro vaše podnikání důležité. Díky systému CRM může mít váš obchodní tým své prodejní příležitosti (B2C, B2B, B2M a další), kontakty a plány centralizované a bezpečně uložené na snadno dostupném místě. S plnou českou podporou můžete vyzkoušet Anodius, který je nejlepší volbou pro propojení světa zákazníků a zaměstnanců do jednoho univerzálního prostoru.

#3 Integrace prodejních leadů

Mnoho podniků zjistilo, že software CRM lze jednoduše integrovat do jejich strategií generování prodejních leadů. Kromě toho pro zvýšení loajality zákazníků nabízí CRM rychlý přístup k důležitým informacím o záznamech o nákupech zákazníků a předchozích konverzacích s kontakty na různých platformách (e-mail, chat, sociální média atd.). Ať už tedy váš marketingový tým používá jakékoliv nástroje, díky CRM jsou data o potenciálních zákaznících snadno dostupná prodejnímu týmu, který je může převzít.

#4 Správa času a automatizace pracovních postupů

Jak CRM pomáhá prodejním týmům řídit jejich čas a pracovní postupy? Profesionální prodejní týmy využívají CRM k určování priorit svých úkolů a optimalizaci rozvrhu tak, aby se zákazníkům dostalo potřebné pozornosti vždy včas. Váš systém CRM je jediným chytrým nástrojem, který zvládne všechny vaše požadavky na řízení času. Umožní vám domluvit se na následném hovoru nebo připomenutí, synchronizovat události, spravovat seznamy úkolů, blahopřát největšímu klientovi k narozeninám nebo cokoli jiného.

Pomocí systému CRM s vestavěnými možnostmi automatizace můžete mnohem lépe škálovat své prodejní procesy a iniciativy na udržení zákazníků. Pomocí nástroje CRM navíc můžete eliminovat zbytečné opakující se administrativní činnosti. Můžete jej například použít k automatické aktualizaci a ukládání podrobností o produktech a cenách, naplánovat upomínky a provést svůj prodejní tým tím, kde se potenciální zákazníci nacházejí v prodejním procesu a jaké jsou příslušné termíny pro uzavření každého obchodu.

#5 Segmentace publika

Zatímco cílení je o tom, že si uvědomujete, jaké zákazníky chcete oslovit, a vymýšlíte nejlepší způsob, jak je kontaktovat, segmentace dat je o rozdělení a uspořádání údajů, které již o svých zákaznících máte, do menších datových celků nebo segmentů trhu. Umožňuje vám oslovit podmnožinu nebo podskupinu vašich zákazníků. CRM vám pomůže rychle a snadno uspořádat a kategorizovat údaje o potenciálních zákaznících a zákaznících pomocí funkcí, jako jsou datová pole, filtry, křížové odkazy a další.

  • Facebook
  • Twitter