Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

V devátém ročníku T-Mobile Rozjezdů rekordních 579 projektů, třináct z Vysočiny

/
/
/
920 Zobrazení



Skoro šest stovek nápadů přihlásili začínající podnikatelé do devátého ročníku projektu T-Mobile Rozjezdy. Na Vysočině bojuje o podporu odborníků 13 nápadů, třetina pochází od mladých od 25 do 34 let.

Nejčastěji by se chtěli zabývat designem a vzděláváním, mezi projekty najdete například uniformy pro zdravotníky nebo kulinářské studio.
Tradičně nejvíce zástupců má hlavní město (137 projektů), dále jižní Morava (68) a střední Čechy (64).

V devátém ročníku T-Mobile Rozjezdů se utká o celou pětinu začínajících podnikatelů více než v roce předchozím. Skoro polovina (46 %) přihlášených podnikatelů spadá do věkové kategorie 25–34 let. „Mezi přihláškami nás překvapilo množství nápadů inspirovaných cirkulární ekonomikou,“ poodkrývá projekty Eva Karasová, CSR manažerka společnosti T-Mobile. „Objevilo se hned několik bezobalových obchodů, ekologické ubrousky, brčka, unikátní balení medu, květinové a bylinkové farmy nebo třeba opakovaně použitelné balíky.“

Nyní jsou na řadě jednotlivá krajská kola soutěže. Poroty složené z odborníků, úspěšných podnikatelů a investorů, jako jsou například Margareta Křížová nebo Martin Korman, hodnotí nejen neotřelé nápady, ale i úspěšnou realizaci podnikatelského záměru. Porota pro Kraj Vysočina zasedne 2. dubna.

Na seminářích mají zároveň stovky začínajících podnikatelů možnost získat poradenství v oblasti financí nebo marketingu. Semináře jsou otevřené všem zájemcům o podnikání. Stačí se přihlásit na webu www.rozjezdy.cz.

Až 42 regionálních vítězů si rozdělí ceny v celkové hodnotě téměř 3,5 milionu Kč. Zahrnují finance na rozjezd, balíčky služeb a věcných cen potřebných pro podnikání. Z regionálních vítězů vzejdou dva celostátní vítězové – jednoho zvolí porota a druhého veřejnost. Letos získá absolutní vítěz ceny v celkové hodnotě 716 524 Kč, které zahrnují finanční dar od T-Mobile ve výši 250 tisíc Kč, kreativní návrh reklamní kampaně, poradenství a věcné ceny od partnerů soutěže.

T-Mobile Rozjezdy
T-Mobile Rozjezdy jsou dlouhodobým programem na podporu začínajících podnikatelů. Nabízejí bezplatné regionální semináře v oblastech týkajících se začátku podnikání, druhou částí projektu je soutěž o nejlepší podnikatelský nápad a plán. V každém kraji mohou vyhrát tři vítězové, kteří získají finanční odměnu, podporu expertů na různé aspekty podnikání, balíčky služeb a věcné ceny. O celostátním vítězi rozhoduje porota. Kromě toho může veřejnost rozhodnout o vítězi Ceny veřejnosti prostřednictvím on-line hlasování. Novinkou letošního ročníku je Zvláštní cena ČMA pro mladé talenty. Bezplatné regionální semináře otevřené široké veřejnosti se konají v březnu a dubnu.

Partnery letošního ročníku T-Mobile Rozjezdů jsou Česká manažerská asociace, ČSOB, Expertia, Samsung a StartupJobs. Odbornými partnery jsou Proboston a AC&C Public Relations a regionálními Bea centrum, DEPO 2015, Dům Techniky Pardubice, Fakulta sociálně ekonomická UJEP, Impact Hub Brno, Inovační centrum Ústeckého kraje, Jihočeská agentura pro podporu inovačního podnikání, Jihočeský vědeckotechnický park, Jihomoravské inovační centrum, Kanov, Krajská hospodářská komora v Plzeňském kraji, Lipo.ink, Moravská vysoká škola Olomouc, Moravskoslezské inovační centrum, P-PINK, Středočeské inovační centrum a Technologické centrum Hradec Králové.

  • Facebook
  • Twitter