Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Vánoční Obchůdky s Albertem, který před třiceti lety začínal na Vysočině, se přesunuly do online prostředí

/
/
/
457 Zobrazení



Obchody Albert, které působí na českém trhu více než třicet let, začínaly svou historii v Česku pod názvem Mana a první supermarket se otevřel 6. června 1991 v Jihlavě. V současnosti má síť prodejen Albert více než 300 obchodů po celé republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. Vzhledem k aktuálním vládním opatřením zavedeným v souvislosti s pandemií covid-19 se neuskuteční desátý ročník venkovních Obchůdků s Albertem.

Děti z domovů nabízí své vlastnoručně vyrobené dárky a dekorace v e-shopu. Nadační fond Albert, který obchůdky organizuje, zašle dětem balíček zdravých dobrot. Chce je aspoň touto cestou potěšit a udělat hezký začátek adventu, když nemohou otevřít své stánky a prodávat.

„Moc nás mrzí, že se děti nebudou moct postavit do svých oblíbených stánků a nabízet zákazníkům vlastnoručně vyrobené dárky a dekorace. Víme, že se na to moc těšily a intenzivně se připravovaly. Nic ale není úplně ztraceno, Obchůdky přesouváme do online prostředí. Všechny děti a domovy tak mají možnost aspoň takto na dálku nabídnout své výrobky zákazníkům,“ vysvětluje Alena Paldusová, manažerka Nadačního fondu Albert.

Děti potěší adventní překvapení. „Velmi si vážíme energie a úsilí, které děti vynaložily při tvorbě dárků a dekorací. Abychom jim vykouzlili úsměv na tváři a udělali hezký začátek adventu, zajistíme jim balíček zdravých dobrot,“ slibuje.

Zájemci mohou nakoupit dárky, které připravily děti z dětských domovů

Zisk praktických dovedností zábavnou formou

Na Obchůdky se děti ze sociálně znevýhodněného prostředí pečlivě chystají. Svými výrobky totiž neprezentují jenom sebe ale i celý domov. Zároveň chtějí zaujmout a potěšit zákazníky. „Připravujeme se už od jara, ale nejvíce od října, kdy se prodej blíží. Vyrábíme kdykoliv je to možné,“ popisuje Sandra z Dětského domova Duchcov, která je pravidelnou účastnicí už od prvního ročníků.

Po shromáždění nápadů přichází výroba, nákup materiálu, tvoření, nacenění a nafocení pro online prodej. „Děti touto formou získávají praktické dovednosti z oblasti cenotvorby, prodeje, marketingu i komunikace, navíc se dostanou do prostředí, ve kterém se běžně nepohybují,“ upřesňuje Alena Paldusová.

Malí obchodníci už mají předem promyšleno, na co výtěžek použijí. Některé si koupí něco dobrého k snědku, další šetří na něco většího, jako je například míč na fotbal nebo basketbal, osušky s oblíbenými pohádkovými postavami. Jinde se zase chystají na výlet do hor, učit se lyžovat.

Jak děti potěšit i v této náročné situaci

Díky zkušenostem z loňska i přípravě části Obchůdků pro online prostředí nabídl Nadační fond Albert dětským domovům, které plánovaly prodávat jenom ve venkovních stáncích, prodej přes jednoduchý e-shop. Na obchůdky.nadacnifondalbert.cz zájemci najdou obchůdek plný krásných ručně vyrobených dárků a dekorací.

  • Facebook
  • Twitter