Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Do Humpolce přivezli druhého delfína

/
/
/
874 Zobrazení



Velký modrý delfín, hlavní cena 16. ročníku soutěže Marketér roku, je v Humpolci. Jeho čerstvým držitelem se stal ředitel marketingu Rodinného pivovaru Bernard Tomáš Lipták.

Česká marketingová společnost cenu udělila „za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci Svět se zbláznil, držme se, které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli.“ Cenu obdržel v roce 2011 také spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.

Rodinný pivovar Bernard v březnu uvedl na televizní obrazovky a sociální sítě neobvykle zpracovaný a dlouhý spot Svět se zbláznil, držme se. Pivovar v něm nepropaguje žádný výrobek ani značku. „Lidé byli unavení z protiepidemických opatření a bez vyhlídek na zlepšení. Chtěli jsme jim dodat sílu a pozitivní myšlení,“ vzpomíná na motiv kampaně Tomáš Lipták.

„Dlouho po spuštění kampaně jsme dostávali skutečně stovky a stovky reakcí, pochvalných a děkovných, někdy i hodně důvěrných. Lidé psali, že jim chybí jejich blízcí, se kterými se už dlouho nemohli setkat, nebo dokonce o tom, že o ně přišli. Bylo to silné. Odhaduji, že běžně takové reakce do agentur a firem nechodí. Odezva nám násobně vracela nám energii, kterou jsme do příprav vložili,“ rekapituluje výsledky kampaně Tomáš Lipták. „Spot měl i pozitivní komerční efekt, který jsme ale nesledovali a nevyčíslovali.“

Kromě silného motivu a načasování se pivovaru vyplatila i odvaha. Spot je černobílý, dlouhý netradičních 90 vteřin, beze slov. „Prosadili jsme si dlouhou stopáž i proti dobře míněným radám zkušenějších matadorů z reklamních agentur, kteří nás přemlouvali do kratších sestřihů, klipovitosti. V tom naše sdělení ale nebylo,“ ohlíží se Tomáš Lipták.

Úvodní foto: Tomáš Lipták, Marketér roku

  • Facebook
  • Twitter