Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Správná PPC kampaň: Jaké reklamy jsou nejefektivnější?

/
/
/
641 Zobrazení



Každá společnost chce být na očích. Divit se tomuto faktu pochopitelně nelze. Jen díky správně řešenému marketingu je možné prodat jak služby, tak i nejrůznější zboží. Alternativ řešení efektivní reklamy je hned několik, přičemž hodně dobrou volbou je především reklama internetová. Vytvoření PPC kampaně dnes není ničím zvláštním. Naopak, většina společností právě tento typ reklamy aktuálně řeší. Jaké alternativy se v tomto ohledu nabízejí? Formáty existují fakticky tři.

Textová reklama jako klasika

Vyhledávání na Googlu je jakýmsi základem. Když člověk potřebuje něco zjistit, prakticky ihned jde na Google a informace si hledá. PPC kampaň mnohdy cílí právě na text samotný. Google pomáhá se vyhledáváním i v obráceném slova smyslu. Bez problémů můžete mít jako společnost vaše zboží nebo služby nebo zboží inzerované v rámci textové reklamy. Je velmi účinná.      

Reklamní bannery

Spolehlivá marketingová agentura vám bezesporu nabídne také hodně oblíbenou bannerovou reklamu. ta se vyznačuje především skvělým grafickým provedením a tím, že bude vypadat lákavě. Mnohé reklamy tohoto typu jsou také dynamické, různým způsobem se hýbou a vytváří opravdu živý dojem. Když se ke všemu přidá ještě logo vaší společnosti a jiné grafické prvky, není co řešit. Daný banner v jakékoli podobě dokonale zapadne jak do prostředí prohlížeče, tak i různých webů.  

Videoreklama na YouTube

O faktu, že sledovanost různých kanálů na YouTube je doslova obří, nemá smysl nijak výrazně diskutovat. Reklamní plochy, jež jsou nativní a perfektně padnou právě do video okna, se hodí prakticky každému. Když se navíc videoobsah nějakým způsobem efektivně sladí právě s daným videem, může být tato spolupráce maximálně marketingově výhodná. Specialisté zvládají nastavení takovéto reklamy bez větších problémů.

Zdroj obrázku: garagestock / Shutterstock.com

  • Facebook
  • Twitter