Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

ROSSMANN v Havlíčkově Brodě představil novou tvář

/
/
/
1100 Zobrazení



Síť drogerií ROSSMANN v Havlíčkově Brodě přivítala zákazníky v nově zrekonstruované prodejně. Nakupující se mohou těšit na přehlednou sortimentní navigaci, nové pokladny či moderní řešení vstupní zóny. Renovace obchodu je součástí dlouhodobé strategie společnosti. 

Nově navržený obchodní koncept bude více odpovídat potřebám zákazníků i personálu. „Chtěli jsme pro naše zákazníky vytvořit komfortnější nákupní prostředí, a to se nám dle prvotních ohlasů podařilo,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN, „zákazníci se mohou těšit na nové řešení vstupní zóny, modernější LED osvícení, vylepšené pokladny či nový způsob prezentace dekorativní kosmetiky.“

Nové pokladny

Při rekonstrukci byl velký důraz kladen na snadnou orientaci v prodejně. Nakupující lehce naleznou zboží, které hledají, díky inteligentnímu řešení prostor s přehlednou sortimentní navigací. Na slevy či akční nabídky upozorňují nové akční čela. Celý proces nákupu je tak intuitivnější a pro zákazníky příjemnější. Pro maminky s dětmi je k dispozici také dětský koutek Rossmánek.

Přehledné sortimentní uspořádání výrobků

 

 

ROSSMANN rozsáhlou modernizací svých prodejen navazuje na celkovou proměnu tváře společnosti. Na začátku roku představil nové logo a slogan ROSSMANN. A život je krásnější. Zároveň začal vydávat zákaznický časopis a spustil televizní spot, v němž více působí na emoce zákazníků a představuje krásu ve všech podobách. Rekonstrukce se tento rok dočká na dvě desítky jejích poboček po celé České republice.

  • Facebook
  • Twitter