Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

O víkendu se omezí provoz na dálnici D1 na Vysočině

/
/
/
509 Zobrazení



K omezení provozu na dálnici D1 dojde od pátku 30. dubna od 23.00 do soboty 1. května do 5.00, proběhne podle informací policistů pět krátkodobých uzavírek jízdního pásu dálnice D1 vždy maximálně na patnáct minut ve směru na Prahu. Další omezení se uskuteční v sobotu 1. května od půlnoci do neděle 2. května do 6.00, kdy dojde k pěti krátkodobým uzavírkám podobně jako z pátku na sobotu jen se to bude týkat směru na Brno.

Specialisté Skanska odstraňovat lana, která drží klenbu budoucího nadchodu pro zvěř na 95. kilometru D1. „Zastavení provozu se uskuteční ve spolupráci se specializovanou firmou. Nejprve bude doprava zúžena do jednoho pruhu v daném směru a následně bude vždy odstraněno pět lan za krátkodobé uzavírky daného směru, kterou provede hlídka Dálničního oddělené Velký Beranov,“ vysvětlila Dana Čírtková, tisková mluvčí krajských policistů na Vysočině.

Dopravu na dálnici bude koordinovat Policie ČR. Po dohodě se všemi zúčastněnými stranami, včetně Ministerstva dopravy ČR, byly zvoleny právě tyto noční a časně ranní hodiny víkendových dní s nejnižší intenzitou dopravy tak, aby komplikace v dopravě byly minimální.
„Během každé dvacetiminutové uzávěry najede pod ekodukt vysokozdvižná technika a pracovníci budou postupně odstraňovat dočasná předpínací lana uvnitř klenby, která dosud staticky pomáhala držet její tvar. Teď už je ekodukt ze stran do potřebné míry zasypán zeminou, takže je možné lana odstranit,“ dodal projektový manažer Skanska Michal Vozdecký s tím, že nad každým jízdním pásem je potřeba odstřihnout a odstranit 25 ocelových lan.
Definitivně hotovo by mělo být v neděli kolem šesté hodiny ranní, kdy bude provoz pod ekoduktem opět obnoven. Nadále by v jeho okolí mělo platit pouze dopravní opatření obnášející uzavření krajnic.

Úvodní ilustrační foto: Ekodunt, foto: archiv Skanska Central Europe

  • Facebook
  • Twitter