Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

LŽŠ: Mladá generace chce být slyšet!

/
/
/
1610 Zobrazení



Když se řekne škola, většině se vybaví jen memorování a známkování. Nedej bože, když ke slovu škola přidáme dva přívlastky – Letní žurnalistická, v některých z nás zavládne zděšení. Kdo by v létě chodil do školy a ještě žurnalistické? Třeba mladí začínající novináři, nebo ti, kteří si chtějí rozšířit obzory a sešli se už po dvanácté v Havlíčkově Brodě.

Letní žurnalistická škola (LŽŠ) Karla Havlíčka Borovského pootevírá dveře do světa médií. Účastníci nahlédnou pod pokličku novinářského řemesla…

Tisk, Rádio či Nová média…?

Zájem o kurz je veliký, letošní ročník má o třetinu více účastníků, než tomu bylo v minulosti. To svědčí o faktu, že mladá generace se zajímá o dění kolem sebe. Chce být slyšet a věří, že může něco změnit. Argumentace typu: „ Dnešní mládež se o nic nezajímá,“ není na místě. Jde o vzbuzení zájmu, což LŽŠ zvládá na jedničku. Je to především díky širokému spektru disciplín, které si účastníci osahají. Na pět dnů si vyzkouší práci v tisku, rádiu nebo televizi. Naučí se, jak vzniká reportáž. Jaké to je být za kamerou i před ní. Dále si osvojí základy fotografování. Oblast online prostoru pokrývají nová média. Nechybí ani PR + Marketing. Vše probíhá pod vedením zkušených lektorů.

Tímto to ale zdaleka nekončí…

Nejenže se „žáci“ učí v praxi a trénují tak své dovednosti, ale LŽŠ propojuje svět žurnalistiky s politickými, ekonomickými a mezinárodními tématy. Děje se tak prostřednictvím přednášek, na které může přijít i široká veřejnost.

Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského letos slaví dvanácté narozeniny. To samo o sobě vypovídá o úspěšnosti a oblíbenosti. Pět dní výměny zkušeností, které se neztratí.

Foto: Jaroslav Loskot

  • Facebook
  • Twitter