Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Jak doručit balík do zahraničí? Záleží na destinaci i velikosti zásilky!

/
/
/
656 Zobrazení



Přepravní služby jsou stále více využívané nejen firmami, ale i soukromými osobami, které se často snaží doručit zásilku nejen do sousedních států, ale i klidně i za oceán. Někdy se zaslání takového balíku může pěkně prodražit. Navíc může být nejen vlastní přeprava, ale i její vyřízení zdlouhavý proces. To si však jako firma nemůžete dovolit. Jak tedy doručit balík do zahraničí rychle a spolehlivě?

Jak najít vhodného přepravce?

Při výběru vhodného dopravce je potřeba zvážit hned několik aspektů, mezi které patří nejen dobré hodnocení a skvělé renomé. Zajímat by vás pak měla i cenová politika firmy, pokud dostanete dlouhý ceník do pár minut po kontaktování přepravní společnosti na Váš email, nebude to ta správná cesta. Mezinárodní přeprava balíků totiž může být velmi nákladná a s ceníkovými cenami zaplatíte většinou mnohonásobně více než musíte.

Naštěstí jsou dnes již na trhu společnosti, které pro vás prověří všechny dostupné možnosti doručení a pokaždé vám předloží ty nejvýhodnější nabídky v poměru kvality, ceny a rychlosti přepravy. Vybírat si pak zpravidla můžete mezi expresní přepravou, leteckou přepravou, lodní přepravou, ale i klasickou sběrnou kamionovou přepravou. Záleží tak na prioritě, kterou zásilce sami přikládáte.

Dalším aspektem, na který je nutné se při výběru mezinárodního přepravce zaměřit, je i dostupnost podpory nebo možnost online trackování zásilky.

Chcete expandovat na další trhy? Jen spolehlivý přepravce vám stačit nebude!

Rádi byste se svými produkty expandovali na další trhy po Evropě nebo jsou vaše ambice ještě větší? Pak vám jen výběr vhodného přepravního partnera stačit nebude.

Každý trh se vyznačuje trochu jiným nákupním chováním, kterému musíte svou prezentaci v dané zemi přizpůsobit. Základem je však přívětivé uživatelské rozhraní, které bude pevně reprezentovat vaši tvář a firemní hodnoty.

V současné době stále narůstají obchody uzavřené přes internet, největší boom pak zažívají nákupy přes mobilní zařízení. Abyste tedy dokázali oslovit zákazníky kdekoli na světě je vhodné si nechat vyvinout mobilní aplikaci. Dnes už je to dostupná služba i pro středně velké firmy, které se konečně nebudou muset trápit s věčným laděním responzivity e-shopu pro různá zařízení.

  • Facebook
  • Twitter