Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Citypark přivítá nové značky a designovou restaurační zónu

/
/
/
4062 Zobrazení



V jihlavském Cityparku se téměř kompletně otevřela nová část pasáže. Zákazník v ní najde nejen zcela nové značky, ale také nejmodernější koncepty už zavedených obchodů. Jako bonus se otevřela také svěží restaurační zóna a nové toalety. Citypark tak přináší další vlnu aktuálních světových trendů.

„Celkem nový kabát dostalo deset obchodů včetně hypermarketu Albert, otevřelo pět zcela nových značek a další nové obchody se připravují. Poslední, nejdůležitější číslo je samozřejmě celkový náklad stavby, který přesáhl 100 milionů korun,“ vypočítává zástupce vlastnické firmy CPI, Aleš Navrátil.
Vlajkovou lodí první fáze rekonstrukce byl hypermarket Albert. V rámci druhé části je nejviditelnější změnou nová restaurační zóna. „Restaurační zóna je výrazně světlejší s větší kapacitou sezení, přibyla také nová zeleň. Novinkou je mobiliář vybavený zásuvkami pro nabíjení telefonů během oběda,“ popisuje změnu ředitelka centra Eva Blažková.
V rámci společných prostor centra jsou novinkou také rekonstruované toalety na spodní pasáži, nové podhledy na pasáži horní a panoramatický výtah napříč všemi patry nákupního centra.
Samostatnou kapitolou jsou nájemci, kteří se v druhé fázi rekonstrukce dočkali změny, nebo přišli zcela nově. Do nového kabátu se převlékla prodejna mladé módy House, která se zvětšila a přesunula o patro níže. Nový interiér má také A3 sport, novinkou je prodejna Tescoma. V novém hávu otevřely také prodejny VD Vinotéka, O2, Geco a Pepco, které navíc výrazně zvětšilo svou plochu. Novými značkami jsou pak Exim Tours, butik E.L. a knihkupectví Luxor, které nachystalo v rámci své prodejny i koutek pro čtenáře a možnost posezení s kávou, kde by se do konce roku mělo představit pět autorů knih v rámci autogramiády.

Interiér restaurační zóny


Vrcholem celé rekonstrukce bude otevření dvoupatrové prodejny značkové módy Reserved. Na přibližně 2 000 metrech čtverečních zákazníci najdou plný sortiment této módní značky včetně zboží pro muže a děti. Otevření je v plánu na listopad letošního roku.

  • Facebook
  • Twitter