Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

V Novém Městě pomáhají biatlonisté v rámci projektu Trefa pro Leontinku, zapojit se můžete i vy

/
/
/
622 Zobrazení



Čeští biatlonisté spolu se svými fanoušky přispěli během letošní závodní sezony už částkou více než jeden milion korun na pomoc nevidomým dětem. Povedlo se to v rámci projektu Trefa pro Leontinku, který organizuje Generali Česká pojišťovna ve spolupráci s Českým svazem biatlonu a Nadací Leontinka. V současnosti mají čeští biatlonisté před sebou dva závody v Novém Městě na Moravě.

Za každý terč sestřelený českými biatlonisty daruje Generali Česká pojišťovna prostřednictvím své nadace 500 Kč na účet nadace. Biatlonisty v jejich snažení může podpořit i veřejnost. Stačí poslat dárcovskou SMS, která se zaručeně trefí do černého. Do konce sezony přitom zbývají už poslední tři závody v Novém Městě na Moravě (4.–14. března) a poslední v norském Holmenkollenu (18.–21. března).
Své trefy pro Leontinku už poslaly stovky fanoušků a zapojit se můžou všichni. Stačí odeslat SMS ve tvaru DMS TREFA 60 na telefonní číslo 87 777. Každý, kdo tímto způsobem hendikepovaným dětem přispěje 60 Kč, se stane se pomyslnou součástí národního biatlonového týmu. Času na trefu pro Leontinku už přitom moc nezbývá.
„Podpory od veřejnosti i biatlonistů si velmi vážíme a závody napjatě sledujeme. Vyčištěné terče od Markéty Davidové nebo Ondřeje Moravce pro nás najednou mají úplně jinou hodnotu,“ říká Barbara Hucková, výkonná ředitelka Nadace Leontinka. Ta byla založena před patnácti lety, aby přinášela světlo do života lidem se zrakovým postižením. Peníze, které získá díky biatlonovým fanouškům a závodníkům v rámci aktuálního projektu, využije na dofinancování služby rané péče u dětí se zrakovým postižením. Jejím cílem je eliminovat nebo zmírnit důsledky postižení a poskytnout dětem i jejich rodinám patřičnou podporu.
„Je to opravdu symbolické spojení. V biatlonu potřebují závodníci hodně trénovat, dobře vidět, mít přesnou trefu. A právě tyto trefy pomohou dětem, které odmalička každodenně trénují svůj zrak s nadějí, že jednou také uvidí,“ doplňuje ředitelka Barbara Hucková.
Podporu projektu vyjádřil i Roman Juráš, generální ředitel Generali České pojišťovny. „Letošní biatlonový ročník se stává výjimečným, když pomáháme těm nejzranitelnějším – dětem, které svět nemohou vidět tak jasně jako my,“ vysvětluje poslání jedničky českého pojišťovnického trhu.

  • Facebook
  • Twitter