Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Dopravní podnik v Jihlavě přidává spoje a zavádí prodej jízdenek u řidiče

/
/
/
1017 Zobrazení



S postupným rozvolňováním vládních opatření, je předpoklad, že budou přibývat cestující i v městské hromadné dopravě v Jihlavě. Dopravní podnik města Jihlavy (DPMJ) pokračuje v pravidelné a poctivé dezinfekci vozů a teď opět pružně reaguje na požadavky svých zákazníků.

Od pátku 1. května DPMJ znovu funguje doplňkový prodej jízdenek u řidiče. „Pro zakoupení jízdenky u řidiče cestující nastoupí předními dveřmi a a po odbavení se přesune dál do vozu. Páskou na podlaze vyznačujeme bezpečnou zónu ve voze za řidičem,“ uvedl ředitel DPMJ Radim Rovner s tím, že první řadu sedadel za řidičem a prostor v přední části vozu nebude možné nadále obsazovat.

Od pondělí 4. května bude obnoven provoz spojů na linkách 31 s odjezdem od konečné Bosch Diesel ve 14.18 a 32 s odjezdem ve 14.15. „Linky se tak vrací k původnímu jízdnímu řádu, protože obnovily provoz velké firmy v průmyslové zóně, a tak bude o tyto expresní linky jezdící po přivaděči znovu velký zájem,“ doplnil ředitel DPMJ Radim Rovner.

Dopravní podnik města Jihlavy se i v dubnu potýkal s velkým úbytkem cestujících. Oproti běžnému měsíčnímu průměru ubylo asi 60% cestujících. Největší úbytek je patrný u školáků a studentů. Město Jihlava ale i za cenu finančních ztrát zachovalo podstatnou část spojů, konkrétně 82 % trolejbusových a 87 %autobusových spojů. Rada města Jihlavy schválila v rámci nouzového stavu v České republice přechod MHD do kombinace víkendového provozu trolejbusových linek a omezeného provozu na autobusových linkách.

Další posilování spojů a postupný návrat k letnímu jízdnímu řádu plánuje DPMJ podle zájmu cestujících ve druhé polovině května po skončení nouzového stavu. Zároveň ale pokračuje důkladná každodenní dezinfekce všech vozidel jihlavské MHD a probíhá i čištění sedaček dezinfekční pěnou.

  • Facebook
  • Twitter