Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Czech POINT v Jihlavě zavřený i příští týden, uzavře se také registr vozidel

/
/
/
792 Zobrazení



Pobočka Czech POINT na jihlavské radnici zůstane příští týden stále zavřená, matrika začne vyřizovat pouze neodkladné záležitosti týkající se svateb a narození. Kvůli novým výskytům nemoci Covid-19 se příští týden opět uzavře také Registr vozidel I, který řeší například změny vlastníků vozidla, registrování či ztráty vozidel nebo registrační značky.

„Dnes jsme začali rozesílat SMS lidem, kteří se mohou dostavit pro rodný list. Příští týden se z agendy matriky začnou řešit pouze svatby, které se mají konat do konce března. Občané, kterých se to v tuto chvíli týká, budou také vyzváni SMS zprávou nebo e-mailem. Pokud potřebujete cokoli vyřídit, doporučujeme se na nás nejdříve obrátit telefonicky, případně využít dalších matrik na úřadech v okolních obcích,“ doplnila Veronika Mašová z oddělení matrik správního odboru jihlavského magistrátu.

Stejně tak lze v jiných institucích vyřídit i záležitosti týkající se Czech POINT. Nejblíže od jihlavské radnice je například pobočka v budově České pošty na Masarykově náměstí 4321/8, dále jsou v Jihlavě pobočky například na Krajském úřadě (Žižkova 1882/57) nebo v sídle Okresní hospodářské komory (Benešova 1256/13). Celkový seznam poboček Czech POINT lze najít zde.

„Klienti, kteří jsou na úkony z Registru vozidel I už objednaní v elektronickém objednávkovém systému, budou odbaveni v souladu s objednávkou,“ doplnil Lubomír Dohnal z odboru dopravy jihlavského magistrátu.

Začátkem tohoto týdne se na jihlavské radnici zjistilo 13 zaměstnanců nakažených nemocí Covid-19, do karantény se muselo odebrat 40 jejich kolegů. Bez pracovníků zůstala matrika a Czech POINT, které musely být celý tento týden uzavřené.

Plošné testování objevilo další pozitivní
Kvůli častému výskytu nemoci Covid-19 se vedení města rozhodlo tento týden provést plošné testování všech zaměstnanců, více jsme psali zde. Za úterý, středu a čtvrtek bylo díky plošnému testování zjištěno dalších sedm pozitivních zaměstnanců.

„Díky výborné spolupráci se členy Hasičského záchranného sboru, Krajským úřadem a Krajskou hygienickou stanicí probíhalo testování rychle a my tak mohli přednostně všechny pozitivní pracovníky izolovat od ostatních a vytrasovat další kolegy, se kterými se potkali. Celkově se díky plošnému testování dostalo do karantény 16 lidí,“ doplnila koordinátorka plošného testování Vladislava Hudečková, vedoucí kanceláře tajemníka.

Během prvních tří dnů bylo otestování 275 lidí, během pátku 5. února testováním prošli strážníci městské policie. Plošné testování bude probíhat ještě ve středu 10. února u zaměstnanců, kteří se v prvním týdnu na testování nemohli dostavit. Informace o celkových výsledcích testování a dalších opatřeních na jihlavském magistrátu přineseme v druhé polovině příštího týdne.

Celkově je k dnešnímu dni na jihlavském magistrátu pozitivních dvacet zaměstnanců. Vedení radnice doporučuje všem, kteří chtějí úřad navštívit, aby nejprve zvolili bezkontaktní komunikaci pomocí telefonátů či e-mailů, případně lze využít objednávkového systému webcall.

Vstup do hlavní budovy magistrátu je stále možný pouze z Hluboké ulice a při návštěvě úřadu je nutné mít po celou dobu pohybu v budově nasazenou roušku nebo nejlépe respirátor s certifikací FFP2. U vstupů do budov magistrátu asistují během úředních hodin od pondělí 1. února 2021 také strážníci městské policie.

Aktuální úřední hodiny Magistrátu města Jihlavy

Pondělí               8.00-14.00

Středa                 11.00-17.00

  • Facebook
  • Twitter